THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Saturday, February 21, 2009

minggu yang amat memenatkan...

minggu yang amat memenatkan fizikal dan mental aku...dah 3 minggu kepala ni fikir pasal minggu ni....fikir pasal program consultan sendiri lg..fikir macam mn dengan fasi perempuan xda, fikir bahan modul,...macam2 lagi..fuh..mcm nk gila dah...dah la dengan progrm pengurusan punya la banyak masalah...sekolah batalkan last2 minit...pastu nak balik...buat orang sakit hati ja...aku dengan semangat ke sekolah tu nak bincang pasal prgrm...dengan senang hati dia ja batalkan...aku rasa aku dah bayak menyusahkan ahli group...sibuk dengan prgram consultant...sibuk dengan tanggungjwb yang len...tak terurus group sendiri...aku harap...Allah bantu untuk permydahkan pengurusan hidup ku.....

semalam....dan selesai 1 prgrm KASIH...rasa macam dah lepas 1 bebanan..tetapi...aku jadi mc mcm bodoh ja...mengarut2 ja ko ni cakap....ni lar kali terakhir aku jd mc ....tak mau jd dh lpas ni...tapi...bila dh selesai semua prgrm ni...tenang ckt fikiran...
ALHAMDULILAH>>>
progrm consultan dh selesai...

0 comments:

mutiara

aku milik tuhanku

Niat ikhlas hapus empat perkara halang manusia beribadat

personaliti yang terbaik adalah mengambarkan kebersihan hati dan dekatnya diri dengan pencipta..Cinta ALLAH&RASUL